Alla dessa tankar, vad gör man åt dom?

Tankar jag inte ska tänka kommer upp hela tiden.
Hur länge ska det göra det? FAN OXÅ.. "/

Vet inte vad jag ska göra för att allt ska kännas mkt bättre!?

Ser framemot helgen iaf, och vad den har att erbjuda.

Idag har panikångesten vart en stor fiende.
Att vara stark å slåss mot den e tufft, men skamm den som ger sig.

Maten e inte min stora vän nu heller. Blir mätt på INGENTING!

Luft å vatten e nog de som mättar mig nu.

Ge mig kärlek.. <3 I need it..

Så jävla orolig så jag vet inte vad jag ska göra,
över vad? ALLT å ingenting känns det som.

Men kommer va extra jobbigt denna helgen.
Pga lite saker jag inte vill ta upp nu.
Men men bara att försöka göra andra saker och inte tänka på det.
Har ju egentligen fullt upp hela helgen så det e ju bra..

Om man bara kunde få en lya i en annan stad så hade allt känts så mkt lättare.

Komma ifrån allt det jobbiga här och bara ha sitt eget och min dotter att tänka på.

Men livet ska tydligen inte va lätt. Å man klagade när man va ung å bodde hemma.
Fan va bra man hade det då egentligen OM man bortser ifrån hur min pappa
behandlade mig. Tur jag alltid haft min underbara mamma brevid mig iaf.
Kommer vara dig evigt tacksam.. ÄLSKAR DIG!!

Nu ska jag försöka få mig lite sömn.

WISH ME LUCK!


Kommentarer
Postat av: aaida;*

hej tack för du titta på min blogg&komenterade jätte fin blogg har du också :)<3

btw:fin text:)

adda gärna :[email protected]

2010-02-23 @ 15:08:08
URL: http://aidaaarslanovic.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag har också tappat matlusten helt nu på några dagar, helt sjukt! Blir typ mätt på en halv macka. :O Hoppas allt är bra med dig. :) Kram

2010-03-07 @ 02:38:52
URL: http://jennniiferj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0