Dagarna går framåt men inte mer än det.

Har inte hunnit berätta så mkt om hur jag har det nu i mina äldre dar.
Men livet har aldrig vart lätt för mig, jag vill inte klaga eller vafan
skaffade jag en anonym blogg för om jag inte får klaga lite eller gnälla
när jag mår dåligt!? De e ju take it or leave it lixom.

Kommer nog inte dra upp så jätte mkt om mitt nuvarande förhållande
just nu men de e inte bra.. :´( Vill bara vara lycklig. När ska jag få
vara det? När ska jag våga ta steget ut i friheten och våga..
JA VÅGA, de e fan inte lätt ska jag säga..

Även om det e en anonym blogg så e det fanemej jobbigt att skriva
om vad jag har vart med om och ÄR med om även i det vuxna livet.

Jag kan skratta och se glad ut, skoja och se självsäker ut.
Många tkr jag e "tuff" och verkar lite hård.. OCH jag
vet att många tkr jag ser bra ut och är charmig på det ena eller
andra sättet haha.. ;)

Men jag då? Vad tkr jag om mig själv!?

Hmm.. Min självkänsla och självförtroende har försvunnit mer och
mer under åren. Just nu kan jag känna att helvete vrf visar jag mig
ens ute idag!? Jag har så mkt å jobba med och jag behöver nån som
hjälper mig. Man kan klara mkt själv och det har jag gjort under åren.
T.o.m uppfostrat min dotter i princip helt själv. Har inte haft nån hjälp
av hennes riktiga pappa iaf. Utan har egen vårdnad.

Tack vare mina älskade vänner, ni vet vilka ni är för de e just BARA
ni som fått denna bloggadressen. JAG ÄLSKAR ER SÅ JÄVLA MKT..!!

Underskatta ALDRIG era vänner, ta vara på dom en dag kanske du
står där själv och tänker. Varför i helvete tog jag inte vara på det
som betydde så otroligt mkt för mig!? Men då kanske det är för sent.

Så tänk alltid en extra gång på det som verkligen betyder nått för er.. <3

OCH TA INGET ELLER  NÅGON FÖRGIVET..!!


Kommentarer
Postat av: Manuella

Hejsan ! fin blogg du har, tänkte om vi kanske kunde följa varandra :) Säg till om du vill det så lägger jag till dig när du lagt till mig ! :)



Pussaaaaar !

2010-02-11 @ 11:29:55
URL: http://manuellarihoneh.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: =) Jag skull md vilja ha det ;D haha men har ingen lasagn hemma :/ Oflyt. Himla gött..

2010-02-11 @ 11:47:09
URL: http://madeleiinekarlssson.blogg.se/
Postat av: miss E

ja.. gumman, du KOMMER våga ta klivet ut i friheten, det vet jag, MED HJÄLP AV OSS SOM BRYR SIG O MDIG SÅ KOMMER VI KÄMPA OCH SE TILL SÅ ATT DET EN DAG BLIR SÅ OCH KOMMER FINNAS DÄR TID OCH VEIGHET! vi älskar dig med mer ne du kan ana tro jag.

2010-02-11 @ 12:34:52
Postat av: Mr X

du är vacker å helt underbar tycker jag iaf:) du ska ta steget och ja ska finnas å hjälpa dig om du behöver<3

2010-02-11 @ 16:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0