Hur fan e Sverige funtat!?

Fattar inte ett skit. Jag vill skriva så mkt men orkar inte få skit av er
läsare för jag VET att det kommer men egentligen varför i helvete
bryr jag mig? Inte en jävel som vet vem fan jag är så kan egentligen
skriva vafan jag vill..!! Men handlar lite om hur lätt utlänningar har
det när dom kommer till Sverige..!! Får lägenhet och TOM jobb,
helt jävla sjukt.. Hörde på radion för ett tag sen att dom får jobb
för att lära sig Svenska. Okej, dom har inte hört talas om Svenska
kurs då? Inte ens vi svenskar har jobb för fan.. Eller har lätt att få
boende för den delen.! Inte ens när man e i dom svåraste situationerna..!!

Å då menar jag verkligen DE SVÅRASTE SITATIONERNA!!

Ne i sånna fall får man bo i ett hus och dela det med flera andra och bo i
ett litet jävla rum tillsammans med sitt barn och dela på kök & toalett mm..

Hur jävla kränkande e inte det då?


Finns 4-5 stycken som vet hela situationen jag sitter i. Vissa vet bara delar
och så får det vara än sålänge. Vill inte dra ner alla i min skit hela tiden.

Ne nu ska jag städa å se om jag kan få nått annat gjort än att tänka..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0