Ingen jävla ork alls.. GE MIG ENERGI!!!

Idag har vart en riktig dålig dag, kan inte vart en så rolig vän
heller kan jag tänka mig.. =P Känner mig rätt egoistisk idag bara
suttit och tänkt på mig själv och hur jag ska kunna lösa allt.
Jag vill så gärna men endå inte..!!

Å folk säger att det finns en gud.. Pyttsan heller, isf hade det
inte vart så mkt skit här i världen. Fattar inte folk som dyrkar
gud.. Om han nu hade existerat så vrf skulle de finnas så mkt
skit här i världen!? Alla krig, alla sjukdomar, olyckor, svält mm..

Ber om ursäkt mina älskade vänner för hur tråkig och tillbakadragen
jag har varit idag.. Men ibland kan jag inte rå för det.. :´(


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Äsch tänk inte på det! Det händer alla förr eller senare. jag har också varit ovanligt tystlåten av mig iofs var det igår men ändå. :)

Sv; Nej precis! Usch så jäkla surt över att den gick sönder. :( Kram

2010-02-12 @ 13:42:38
URL: http://jennniiferj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0