JAG ORKAR INTE..!!

När fan ska all skit sluta, och när fan ska jag ta tag i mitt liv!?

Nu jävlar ska det hända saker och jag ska våga gå över den där
jävla höga tröskeln. Gör så ont i mig ens tanken och tårarna
bara rinner nerför kinden mesta dels..

Detta funkar inte längre jag måste tänka på mig själv och mitt
barn och om det enda rätta är att flytta till en annan stad och
vara anonym på hitta.se och även om det kommer bli så att jag
MÅSTE bryta kontakten med vissa för att inte få höra skiten
efter att jag tagit tag i problemet.

För jag mår verkligen inte bra nu asså, det ska jag inte sticka
under stolen med. Hade dock en underbar kväll igår..

Tack mina vänner för att ni finns.. <3

Vet inte vad jag ska skriva mer nu är helt tom inombords.

Men detta ska bli bra, i slutändan måste det lösa sig och jag
MÅSTE vara stark.. Inte bara för mig själv utan för min dotter.. <3


Kommentarer
Postat av: sis E

bra där gumman.. gör mej varm att du VÅGAR göra detta nu.. du kommer snart se att detta blir bra i slut ändan och hoppas värkligen att du inte trillar tebaka till detta.. utan att göra ett stort avslutande kapitel på allt detta . svårt fast att ibland har du bra i visa dagar , dagar man kan räkna p å fingrana tyvärr.. älskar dig.

är glad att jag får vara delaktig i detta och få vara den stötnig du behöver.. tack gumman!

2010-02-14 @ 20:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0