Kan inte "vänner" förstå!?

Är det riktiga vänner om dom inte fattar att man behöver lite space ibland!?
När jag mår riktigt dåligt så har jag lätt att låsa inne mig själv mellan fyra
väggar. Visst det e inte bra men jag har så svårt att öppna mig ibland eller ja
det har la mer eller mindre alltid vart så.. Vill inte dra in alla mina vänner i min
skit. De har säkert en massa problem själv.

Visst jag uppskattar till den högsta grad att mina älskade vänner alltid finns där
sen finns den nån som inte förstår att man måste ha egen tid ibland och inte BARA
orkar prata om problemen hela tiden. Jag behöver mkt egen tid att tänka och bara
finnas till. Jag orkar inte prata om all skit HELA tiden. Blir så ledsen på en "viss"
vän som alltid ska lösa alla problem för mig även om jag säger tack jag 
  vet att du bryr dig men jag vill bara låta allt lägga sig ett tag och måste
få tänka lite själv hur jag vill ha det. Vet inte riktigt vad jag skriver just nu.
E så jävla besviken på just EN "vän" som vet att jag mår så jävla dåligt nu och
har så jävla mkt att reda ut och fundera på min framtid.

Men sms efter sms, pling på msn vareviga minut och hot om att nene skit i våran
vänskap då funkar inte på mig just nu. Den personen rinner bara av mig istället.
Tycker sånt e så jävla jobbigt och LÖJLIGT om inte annat. ORKA bråka om att
jag kanske inte orkar vara så jävla social just nu som personen vill. Och som inte
fattar att jag har barn. Han tror att jag kan springa som en jävla jojo fram och
tillbaka till honom. Men det funkar inte så jag har ett barn att tänka på oxå.

Kan jag inte komma ner till honom PRECIS när han vill så ska han bryta
väskapen och det ena efter det andra. Saken e den att han vill alltid att jag kommer
ner till honom efter kl 18 på kvällarna. Å ni som har barn vet att man inte bara
kan lämna allt för att sitta och kolla på film och dricka öl som personen i fråga
för det mesta vill. Efter kl 18 på kvällarna är jag hemma med mitt barn.
Det ska ges kvällsmat, plocka fram kläder till skolan, badas och sen nattas.

Sen kan man ju inte bara lämna allt hemma och sticka iväg eller!?
Ne fy tusan vad trött jag e på detta just nu.

Visst är det gulligt att han vill hjälpa mig med att lösa mina problem men det mesta
vill jag lösa själv. Och inte att allt ska lösas på 4 röda.. Ne seddu.
Jag behöver min egentid och att tänka lite själv.

Tacka vet jag mina närmaste vänner, kan inte sägas för många ggr..

JAG ÄLSKAR ER SÅ JÄVLA MKT..!!

Visst jag kan vara en svår person om man inte känner mig. Men ni som läst alla
inlägg här på bloggen kanske fattar att man har svårt att få tillit till folk.
Det kan ta flera år innan jag har fått ett starkt förtroende för nån.

Är så rädd att bli sårad och bränd och att falskhet ska dyka upp.
Orkar inte med sånt så jag e så jävla försiktig med allt.. Å DÅ MENAR JAG
VERKLIGEN ALLT..!!  Vet att det kan vara jobbigt för vissa att ta men jag är sån
som person och kommer nog alltid att vara. Man ska inte behöva ändra sig för att
någon ska vilja umgås med en. Nej ser ni. Jag är den jag är och tar inte folk det
så är det bara att dra eller bryta vänskapen då. För det jag behöver är trygghet
och riktigt stark vänskap som inte bryts pga nått. En annan killkompis som jag
ÄLSKAR ÖVER ALLT ANNAT du vet vet själv vem du e näppis.. ;)
Vi har haft våra upp och nergångar men nu är våran vänskap starkare än
någonsin och jag e så glad att jag har dig. Det var många missförstånd innan
vi fann varandra helt.. Men nu e jag så glad att jag har dig och vill aldrig mista dig..

Hoppas jag inte tröttat ut er nu, men gud va skönt det var att skriva av sig lite.. :)



Kommentarer
Postat av: M

fin blogg :)! FÖlja varandra ? ! <3

2010-02-12 @ 15:36:25
URL: http://manuellarihoneh.blogg.se/
Postat av: Anonym

• ○ º Skana Tan┬ º ○ •

2010-02-12 @ 16:16:22
Postat av: Sandra

SV: allt är bra med mig :)



vad tycker du är finast jeans eller skinnjacka? :)

2010-02-13 @ 22:01:34
URL: http://ettseptemberbarn.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Usch sånt är så jobbigt när vänner inte förstår att man vill ha en tid för sig själv eller att man vill lösa sina problem själv. :( Även fast man är jätte tacksam för deras hjälp så vill man ju ändå lösa det själv.

Hoppas att det fixar sig. :) Kram

2010-02-14 @ 16:50:12
URL: http://jennniiferj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0